arrow_drop_up arrow_drop_down
8 juli 2020 

Onze nieuwe supportovereenkomst. Wat is het en wat zijn de voordelen?

Begin dit jaar heeft het CAD & Company abonnement plaats gemaakt voor de supportovereenkomst en het CAD & Company kennisprogramma. Maar wat houdt dat precies in? En wat is er veranderd ten opzichte van het CAD & Company abonnement?

CAD & Company abonnement & serviceblokken

Om support te krijgen van onze specialisten had je voorheen zogenaamde serviceblokken nodig. Eén serviceblok stond daarbij gelijk aan één uur support. Om serviceblokken aan te schaffen had je een CAD & Company abonnement nodig.

Als bedrijf kocht je van tevoren een aantal serviceblokken in. Iedereen binnen jouw organisatie kon daar vervolgens gebruik van maken. Op die manier had je, wanneer nodig, snel en flexibele support. Je kunt dit systeem vergelijken met een strippenkaart.

Toch merkten we dat de serviceblokken een aantal nadelen met zich meebracht voor onze klanten.

  • Support werd geleverd per serviceblok. Had je maar een half uurtje support nodig? Dan kostte je dit dus wel één serviceblok.
  • Zodra je serviceblokken op waren, had je had je eerst nieuwe serviceblokken nodig voordat wij je service konden verlenen. Zeker bij de wat grotere bedrijven is dat proces niet binnen een paar uur geregeld.

De supportovereenkomst lost deze problemen op en maakt het bieden van support eenvoudiger, sneller en flexibeler!

CAD & Company supportovereenkomst

Met onze nieuwe supportovereenkomst betaal je alleen nog voor de support die jij nodig hebt!

In tegenstelling tot het CAD & Company abonnement is het afsluiten van een supportovereenkomst helemaal gratis. Je gaat met deze overeenkomst akkoord dat wij jou support bieden op basis van nacalculatie.

Om gebruik te maken van onze diensten heb je altijd een supportovereenkomst nodig.

Hoe gaat dat in zijn werk?

Heb je onze support nodig? Dan kun je ons altijd bellen. Wij hebben een uitgebreide kennisbank met FAQ’s, blogs en vlogs waarin wij onze kennis delen.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. CAD & Company Support adviseert jou zodat je dit zelf op kan lossen. Dit doen we door middel van het sturen van een blog of een video.

Wil je liever dat wij dit voor je oplossen, of blijkt er toch meer specialistische kennis nodig te zijn? Dan plannen wij in overleg met jou een specialist in. Dit doen wij op afstand of op locatie en rekenen wij altijd af op basis van nacalculatie. Voor onze geleverde diensten sturen wij maandelijks een factuur. Om deze reden heb je een supportovereenkomst nodig.

Op basis van nacalculatie betekent dus niet dat we zonder overleg uren zullen schrijven. Dit gebeurt altijd in overleg. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan.

Support wordt geleverd per 30 minuten

Een ander voordeel van de supportovereenkomst ten opzichte van de serviceblokken is dat de support geleverd wordt per 30 minuten in plaats van per uur.

En verder…

Het CAD & Company abonnement bracht ook nog andere voordelen met zich mee. Zo kreeg je bijvoorbeeld korting op onze cursussen, gratis deelname aan de OPEN AIR updatetrainingen en betaalde je geen voorrijkosten.

Nog steeds geen voorrijkosten

Als je een supportovereenkomst tekent betaal je (binnen Nederland) nog steeds geen voorrijkosten. In dit opzicht is er dus niets veranderd.

CAD & Company kennisprogramma

Naast de supportovereenkomst hebben wij dit jaar ook het CAD & Company kennisprogramma geïntroduceerd. Neem jij deel aan het kennisprogramma? Dan kun je gratis deelnemen aan onze basiscursussen!

Maar het biedt nog extra voordelen. Zo krijg je een gratis een jaarabonnement GWW-CAD en is ook de OPEN AIR helemaal gratis.

De kans is groot dat je al voldoet aan de voorwaarden om gratis deel te nemen aan het CAD & Company kennisprogramma. Meer weten? Je leest er meer over in dit blog of neem direct contact met ons op.

Conclusie

Met de nieuwe supportovereenkomst betaal je alleen nog voor de support die jij nodig heb. Je ondertekent de overeenkomst eenmalig en maakt vervolgens flexibel en snel gebruik van onze support.

Support nodig? Mail (support@cadcompany.nl) of bel (+31 88 494 66 71) ons dan gerust of kijk of jouw vraag al is behandeld op onze supportpagina.

Reactie plaatsen

Meer kennis, tips en artikelen ontvangen? 

Cookiestatement