Heb jij een vraag over Autodesk licenties of de Autodesk omgeving? Hieronder vind je het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, of kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Aan de slag met Autodesk
Hoe kan ik mijn Single-user licentie toekennen?
Single-user licenties van Autodesk moet een beheerder toekennen aan de gebruikers van de software. Hoe je dat doet lees je hier.
Hoe download en installeer ik Autodesk software?
Autodesk software installeren en activeren is makkelijker dan veel mensen denken. Het is tegenwoordig mogelijk om jouw Autodesk software te activeren zonder een serienummer in te hoeven voeren. Lees hier alles over het downloaden, installeren en activeren van Autodesk software.
'Hoe kan ik Autodesk software volledig verwijderen?'
Als de installatie van een Autodesk-product mislukt of zeer ernstige fouten bevat dan moet je mogelijk een volledige deïnstallatie (Clean Uninstall) uitvoeren voordat je de installatie met succes kunt uitvoeren of de software weer naar wens laat functioneren. Lees er meer over in dit blog.
Hoe stap je zonder problemen over van multi-user naar single-user licenties?
Je wilt natuurlijk graag dat de overgang van multi-user naar single-user licenties zo soepel mogelijk verloopt. In dit blog lees je er meer over.
Contact opnemen
Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met CAD & Company support. We helpen je graag.
Telefoon
+31 88 494 66 71
Download Anydesk
Via Anydesk kijken wij direct mee op jouw scherm zodat jij snel weer aan de slag kunt. Om je sneller te kunnen helpen, raden wij je aan om alvast Anydesk te downloaden voordat je telefonisch contact met ons opneemt.