Deze melding komt soms voor bij het opstarten van de software. Het kan vele oorzaken hebben en heeft dus ook geen eenduidige oplossing. Neem contract met ons op om de juiste oplossing te vinden.
Krijg je deze melding? Zorg er dan voor dat de licentie die je gebruikt nog geldig is. Voer je de juiste gegevens in, maar kom je steeds weer terug bij deze melding? Dan zit je in een “Renew your license” loop. Hoe je dit oplost lees je hier.
Als je deze melding krijgt, is het programma nog niet toegekend, maar wel geïnstalleerd. Jouw Contract manager of Software coordinator kan dit oplossen door deze stappen te volgen.
Deze melding komt erop neer dat het maximale aantal gebruikers van de licentie is bereikt. Toch is het niet altijd direct duidelijk waarom de licentie al bezet is. Lees hier de mogelijke oorzaken en hoe dit is op te lossen.
Je krijgt deze melding als het programma wel verbinding kan maken met de server, maar niet het bijbehorende netwerklicentiebestand kan vinden. Deze melding kan meerdere oorzaken hebben. Lees hier hoe je de oorzaak kan achterhalen en herstellen.
Dit is een relatief veel voorkomende foutmelding met een (vaak) eenvoudige oplossing. Lees hier op welke manieren je dit kunt repareren.
Sinds het uitkomen van de 2020-versie krijgen sommige gebruikers deze foutmelding. In dit blog lees je meer over deze foutmelding en een mogelijke oplossing.
Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met CAD & Company support. We helpen je graag.