Krijg je een foutmelding? Hieronder vind je een overzicht met de meest voorkomende foutmeldingen en de bijbehorende oplossingen. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Foutmeldingen
'The product license is no longer available'
Bij het opstarten van Autodesk krijg je deze melding. Deze melding kan meerdere oorzaken hebben. Je hebt nog enkele minuten voordat de software wordt afgesloten. Lees hier welke opties je hebt.
Veel voorkomende licentiemeldingen én oplossingen
Licentiemeldingen zijn de meest voorkomende foutmeldingen als het gaat om Autodesk software. De oorzaak is niet altijd te achterhalen maar de oplossing is vaak simpel. Lees hier de stappen die in 99% van de gevallen jouw licentiemelding verhelpt.
Contact opnemen
Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met CAD & Company support. We helpen je graag.
Telefoon
+31 88 494 66 71
Download Anydesk
Via Anydesk kijken wij direct mee op jouw scherm zodat jij snel weer aan de slag kunt. Om je sneller te kunnen helpen, raden wij je aan om alvast Anydesk te downloaden voordat je telefonisch contact met ons opneemt.