Overige veelgestelde vragen
Overige veelgestelde vragen
Sinds 2016 heeft Autodesk een nieuw abonnementsmodel met mooie voordelen. Met het nieuwe subscription plan krijg je namelijk uitgebreidere software voor een lagere prijs. Er zijn verschillende abonnementsopties. Neem contact met ons op voor een persoonlijk advies.
Dit is onderdeel van Maintenance naar subscription. Er zijn verschillende abonnementsopties. Neem contact met ons op voor een persoonlijk advies.
In Autodesk-software zoals AutoCAD en Inventor kun je je settings instellen zoals je dat zelf wilt. En, heel handig, deze instellingen kun je ook meenemen naar een nieuwe installatie. Neem contact met ons op voor een persoonlijk advies.
Als je de software wil gebruiken zonder verbinding met de licentiesoftware te hebben, kun je de netwerklicentie tijdelijk lenen. Je zet dan een licentie voor een bepaalde tijd in gebruik, zodat je het op je eigen systeem kan activeren zonder verbinding met de licentieserver. In dit blog lees je hoe je dit kan doen.
Heb jij een single-user, perpetual, multi-user of netwerklicentie? Ieder abonnement heeft zijn eigen manier om deze Home Use licentie aan te vragen. Je vindt hier de verschillende manieren.
Je wilt natuurlijk graag dat de overgang van multi-user naar single-user licenties zo soepel mogelijk verloopt. In dit blog lees je hier meer over.
Meer weten over licentiebeheer?
Wil je meer weten over het beheren van jouw licenties? Bekijk dan hier ons complete blogoverzicht!
Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met CAD & Company support. We helpen je graag.
Via Anydesk kijken wij direct mee op jouw scherm zodat jij snel weer aan de slag kunt. Om je sneller te kunnen helpen, raden wij je aan om alvast Anydesk te downloaden voordat je telefonisch contact met ons opneemt.