Waar gebruik jij je supportovereenkomst voor?
01 augustus 2022 
2 min. leestijd

Waar gebruik jij je supportovereenkomst voor?

Bij CAD & Company maken we gebruik van een supportovereenkomst. Hiermee kun je de hulp van onze specialisten inschakelen wanneer dat nodig is. Natuurlijk helpen we je graag bij het downloaden en installeren van de software en eventuele foutmeldingen. Maar wist je dat je de supportovereenkomst voor nog veel meer doeleinden kan gebruiken? In dit blog vertel ik je er graag meer over.

Uitleg over functionaliteiten

Wil je een bepaalde handeling uitvoeren in de software, maar weet je niet hoe? Of heb je iets over een functionaliteit gehoord of gelezen en wil je weten hoe dit werkt? Hiervoor kun je onze specialisten inschakelen. Aan de hand van jouw vragen, wordt de meest geschikte specialist voor je ingeschakeld. Deze neemt met jou je vragen door en geeft je hier graag uitleg over. Denk hierbij aan vragen als:

  • Hoe kan ik in Revit materialen aanmaken en aanpassen?
  • Hoe werkt de Property Editor in Inventor en waarom is dit handig voor mij?
  • Hoe kan ik in de job processor in Vault prioriteit aan verschillende jobs geven?
  • Hoe kan ik in AutoCAD de netwerklocatie wijzigen zonder dat gebruikers hun instellingen kwijt zijn?

Uiteraard is het advies van de specialist helemaal aangepast aan jouw situatie en jouw behoefte.

Werk je al een tijdje met de software, maar heb je het gevoel dat er meer uit te halen valt? Of wil je tijd winnen door de software slimmer te gebruiken? Plan dan een afspraak in met één van onze specialisten. Deze onderzoekt samen met jou je huidige manier van werken. Hierbij wordt er gekeken naar:

  • Wat zijn jouw dagelijkse werkzaamheden?
  • Met welke software werk je nu en wat heb je eventueel nog tot je beschikking?
  • Hoe gebruik je deze software?
  • Welke repeterende taken voer je uit?

Aan de hand daarvan komt de specialist met een voorstel waarmee jij nog sneller en slimmer kan werken. Wil je hulp bij het implementeren van dit voorstel? Ook dat kan met jouw supportovereenkomst.

Kom je wat handen tekort bij een project? Of vind je het fijn als één van onze specialisten met je meedenkt? Ook daarvoor kun je de supportovereenkomst gebruiken. We begeleiden je bij het uitvoeren van projecten. Ook kunnen we je werk uit handen nemen door diverse werkzaamheden uit te voeren. Denk hierbij aan:

  • Modelleren van nieuwe kozijnen
  • Maken van technische doorsnedes
  • Deelnemen aan overleg met het projectteam

De hulp van onze specialisten gaat altijd op afspraak. Vooraf wordt er met jou afgestemd hoeveel tijd er nodig is om een realistische planning te kunnen maken. Zo weet je vooraf waar je aan toe bent. Afhankelijk van de te behandelen onderwerpen, kan dit variëren van een half uur, één á twee uur of misschien wel vier uur. Dit is volledig afhankelijk van de vragen en input die je meegeeft. Vanaf acht uur is het ook mogelijk om een specialist bij jou op locatie langs te laten komen.

Wil je graag een specialist inschakelen of heb je meer vragen over de supportovereenkomst? Neem gerust contact met ons op of bekijk dit blog over de supportovereenkomst. We helpen je graag.

Reactie plaatsen